Monday, May 28, 2007

Fototräff i Hallstahammar

Helgens modellbilderträff i Hallstahammar gjorde nog ingen besviken. (Ingen av de jag var med i alla fall.) Två fullspäckade dagar med smink, styling, plåtningar och fest blev det och jag fick chansen att träffa/jobba med ett par nya underbart duktiga människor. Hoppas att all redigering går fort så att man får se bilderna snabbt!

Det här är några av de människorna jag jobbade med
Cecilia J (modell) www.wysteriia.se
Angelica J (modell) www.angelicajansson.com
Madde (modell)
Sibel (modell)
Axel E (fotograf) www.axelengstrom.com
Anders A (fotograf) www.nagadez.com
Francis Görmarker (fotograf)
(SarahMaria B (makeupartist) www.sarahmaria.se)

Helg-bilder:


Cilla och Axel


Axel
Cilla
Mitt sminkbord är alltid ett organiserat kaos
Hur tacky får inredningen i ett hotellrum vara? Sött smaklöst.

1 comment:

Karin said...

Nej, men snart får jag det också.. Blää. Kul att fototräffen blev så lyckad! Du får säga till när det finns bilder!