Saturday, November 25, 2006

Samarbeta med mig mage..

Har kämpat mot spyattacker hela dagen. Jag som brukar rusa upp ur sängen redan vid tio morgonen efter för att få sätta igång och bakisfrossa kom inte upp förrän halv två idag. Och då var det SVÅRT att äta frukost... Jag förstår inte vad som gjorde mig så nedrans bakis den här gången, jag drack ju bara lite tenta-öl! Hur som helst så gav mig gårdagen lite nya friska fläktar. Jag träffade tex en till shopaholic vilket genast dämpade mitt dåliga samvete (hon shoppar tom för att hon inte orkar tvätta, där ligger jag nog i lä) och en tjej som är en superduktig fotograf som jag hoppas kunna sätta ihop lite snygga bilder med. Vi satt och spann på lite coola idéer i fyllan och villan som jag såklart inte kommer ihåg idag. Det var nånting med en 80-talsinfluerad bild i en bilbackspegel eller nåt.. Nu ska jag bara välja och vraka bland alla mina skitsnygga tjejkompisar som vill modella. Nu väntar mitt underbara badvatten med soap flakes från Face Stockholm på mig. Snälla bakishunger, när ska du dyka upp?