Tuesday, June 26, 2007

Communities!

Hur många olika communities kan man egentligen vara med i idag? Alltså jag menar att verkligen vara engagerad i.
Jag är nog med i de allra flesta just nu och varje gång jag sätter mig framför datorn så liksom drabbas jag av någon slags beslutsångest över vilken av dem jag egentligen ska lägga ner mest energi på.. Ett resultat av detta har således blivit att jag bortprioriterat bloggen en del. Och att jag har typ 10 st halvdana sidor med en bara påbörjad sida. Men liksom, de flesta av alla ställen man lägger in sig på handlar ju om samma sak; att prata med/uppdatera sig om sina kompisar eller att visa upp sig och det man är duktig på.
Hur som helst så har jag bestämt mig- i väntan på en riktig hemsida där jag istället kan samla på allt- för att lägga ner min internet-energi enligt följande prioritering:

1. Myspace.com (jag måste se till att fixa en grym sida nu.. pinsamt att ha myspace annars ju)
2. Modellbilder.se (sluta att bara logga in och uggla runt, gör saker varje gång du är inne på sidan också!!!)
3. Iqons.com (det där kan verkligen vara något, om man nu fattar hur man tar sig vidare från själva reg.processen vill säga)
4. Facebook.com (jag vet att det är en mer accepterad form av lunarstorm men det är enbart för att kunna kolla på folks foton och eventuellt granska mig själv på dessa som jag vill vara där)
5. Bloggen. Ja vad ska man säga.. Jag bryr mig inte ett skit men mitt huvud blir klarare varje gång jag tömmer ut det på dataskärmen..

No comments: