Monday, June 11, 2007

Lite blaj

Min nya favvofotograf: www.ollecarlsson.com

Vad jag vill: dricka rödvin, skapa pysselhörna i mitt fängelsecellsliknande studentrum, få det bevisat att man inte bara kan bli solbränd till en viss gräns.

Vad jag gör: jobbar, solar, jobbar, solar, sitter på balkongen och solar, ligger i nån park och solar. Drömmer mardrömmar på nätterna, äter fil till middag, googlar på fotografer och försöker lära mig iqons.com sajten.

Nya tankeställare: Jag tror helt blint på astrologi. Min själsfrende på jobbet som är född på min födelsedag fast 40 år före mig är helt otrolig. Hon känner mig utan och innan bara genom att titta på mig. Hon kan se vad som händer i mitt liv genom att studera mitt sätt att gå. Jag är övertygad om att skorpioner har själsliga skorpiongaddar som känner av andra skorpioner. Och hon är precis som jag. Jag borde akta mig för likasinnade.

1 comment:

Karin said...

Coolt med skorpionen på ditt jobb!!

Jag drömmer också mardrömmar. Inatt vet jag inte vad jag drömde, men jag hade öppna ögon och såg Elias vända sig mot mig, sen gallskrek jag och då vaknade jag. Elias blev livrädd såklart, han trodde jag var vaken eftersom jag tittade på honom! Helt sjukt, haha. Jag blev så rädd så jag grät som en unge!