Wednesday, March 28, 2007

It´s like I hardly see the sky some days

och definitivt inte idag. Mina ögon rinner asmycket så fort solen skiner. Blev tvungen att panikköpa solbrillor från Indiska igår bara för att kunna vara ute. Snacka om svenne-skada. Här är vi inte bortskämda med solljus inte. Så idag har jag haft solbrillor på jobbet hela dan och undvikit att lyfta blicken från marken. Vilket iofs inte varit så svårt med tanke på att ungarna inte är längre än 70 cm.

Efter jobbet satte jag av som en gepard för att hinna med 16.10 tåget till Stockholm för att gå på anställningsintervju (Åhléns i Gallerian tyckte tydligen att jag hade "intressant profil" hur man nu kan ha det när man ska sälja smink.. kul anyway. Sökte mest jobb där för att sedan inte kunna klaga på att gå arbetslös). Men så ringer chefaset i sista sekund och skjuter upp intervjujäveln till på måndag. Så mycket blev det med det. Jag som var så overloaded blev istället tvungen att ta ut mitt load på powerwalk och projiceringsilska.

En sminktok som jag går självklart runt hela veckan och väntar på Top Model och den enda exhibitionism som går att se i tv. Men vad tror ni hände ikväll? Bortknuffat av sportgubbarna såklart. I HATE ALL SPORTS.

No comments: