Monday, March 12, 2007

knaper, knaper

knaaaaper.. nu har jag knaprat upp alla mina naglar inklusive det neonoranga nagellacket som först prydde dem. Det är för äckligt! Men jag kan inte sitta vid datorn och prestera bra utan att bita på dem. Inte nog med det-Karin du är inte ensam!- så är jag KONSTANT SUGEN PÅ NÅGONTING och äter allt onyttigt man kan. Jag förstår inte vad det beror på. Det är antingen för att:

- Jag har mens.
- Jag har tråkigt
- Jag är orolig
- Eller pga allt det

Mina nya vanor ska bli av ett annorlunda slag: börja röka igen så att jag slipper stoppa ALLT JAG HAR HEMMA i munnen. Karin, det är mitt tips till dig med. Förresten kan varje dag i ens liv vara en fest om man gör den till det.

1 comment:

Karin said...

Tack för tipset! Just nu är jag alldeles för hurtig för att börja röka. Men det är sant som du säger, varje dag är en fest om man gör den till det. Livet är en fest!