Tuesday, February 20, 2007

Flinten!



Vilken mardrömsnatt! Jag drömde att jag hade rakat huvet precis som Britney. Och i min dröm symboliserade det döden för mig. Jag skulle bli utan sex resten av livet, aldrig kunna få barn och aldrig mera vara omtyckt. Så nu har jag tillbringat hela morgonen med att ömt vårda mitt rågblonda hårsvall på följande sätt: tvättat det med Matrix shampo och balsam (de turkosa flaskorna som luktar underbart och dessutom är helt suveräna. Mitt hår blir inte fett förrän var tredje dag pga dem), haft i leave-in inpackning från Schwarzkopf som dessutom ger glans, borstat det läänge, studerat alla slitna hårtoppar och bestämt att jag MÅSTE toppa det snart samt konstaterat att mitt underhår närmast nacken bara är 15 cm långt. Verkar mycket egendomligt. Det kanske slits snabbast?
Jag ska aldrig mer färga mitt hår, speciellt inte blondera det och hädanefter ska jag per automatik ha det utsläppt jämt. Finished.


No comments: