Thursday, February 8, 2007

OC!

Haha jag skrattade igår kväll. Tro´t om du vill. Men det var kul att titta på OC och Stockholm Live. I det senare drev de med brats. Det var kul. Bästa citatet från OC löd: "I fortsättningen ska jag tvätta håret varje dag och raka benen och vara en perfekt flickvän". Det gillade jag. Som om livet var såå enkelt. Fast det är klart, heter man Summer, är svinrik och bor i solen 364 dagar om året så. ( Trots att hennes bästis har dött.)
Förrut fattade jag aldrig hypen med OC men nu är jag besegrad. Såå fast. Jag kan knappt vänta till nästa onsdag. Och det tog mig 2 år innan jag fattade grejen liksom. Eller så har jag aldrig förr varit i lika stort behov av att försvinna in i en drömvärld som nu. Kan vara det också.
Så vi kan lägga till ännu en must have dvd på min ouppnåeliga lista: en OC-dvd.

1 comment:

Karin said...

Nu är jag här och trakasserar dig igen. Jag kom på något bra, när man skriver jobbansökningar ska man skriva att man tycker om att resa! Jag har hört att det är en jättebra grej att skriva för då tänker dom att man är världsvan och intresserad av andra kulturer och allt sånt där. Har du fått svar från nån förresten?