Sunday, February 18, 2007

Scarlett!



Lär mig att se ut sådär.







Idag mår jag: jobbigt. Har fått ont i halsen så det känns som om jag går runt med en permanent kallsup+streptokock.

Lyssnar på: Dj Tiesto, "Touch me". Även lite dåliga Ciara-låtar.

Äter: Lite godis. Ska kanske baka scones eller göra pannkakor. Har inte så mycket mat hemma.

Tittar på: Ska titta på film, Nakna pistolen. Annars kan jag inte få nog av Justins What goes around comes around video. Jag ääälskar den som alla andra gör. Jag vill vara Scarlett Johansson, jag vill ha hennes beslöjade röst och mogna framtoning.( Däremot är Justin inte lika snygg som i Cry me a river videon.) Hädanefter hejar jag på Justin och Scarlett. Stilrenare par får man leta efter



1 comment:

Karin said...

Scarlett är så SNYGG!

Jag lyssnade på den låten igår faktiskt, den är ju nästan ännu värre.. haha. Jag såg videon på youtube, en av de där killarna (han med värsta basrösten) går omkring med käpp, haha. Och så har dom skitfula 96-solglasögon på sig.

Kram!