Thursday, January 25, 2007

Aerobics!

Japp jag är en aerobics-tjej. Och japp det är precis som i call on me-videon. Man ska puta med rumpan (jag har inte VALT att göra mina träningsbyxor genomskinliga i rumpan dock) ibland och gärna göra sexiga miner med ansiktet samtidigt. Säga vad man vill om aerobics men det är sjukt kul och skönt. Kan lätt vara den bästa träningen förutom spinning. Jag älskar att hoppa mig svettig till eurodisco-låtar. Jag älskar att det är så enkelt, man behöver inte flaxa runt i ring och stånka på golvet med svettiga gubbar. Man kan stå på samma plätt under hela passet och bara köra asset av sig. Typ.

1 comment:

Karin said...

Hej!
Comhem finns inte i mitt hus så det går inte! Men det gör inget. Vad duktig du är som tränar! Jag var och tränade igår. Idag har jag träningsvärk i magen och rumpan.