Tuesday, January 9, 2007

Sådärja!

Jaaaa! Nu fattade jag!!! Äntligen.. där höjdes mitt data-självförtroende med 100%. Nu är det bara att börja nörda in sig rejält i blogg-världen med andra ord. Nästa projekt blir foto.. Om jag nu vill ha något. Tänk om jag blir utsatt för nån sån där nät-pervo som typ lånar mitt huvud och sätter på en naken tjejs kropp som..

Idag var jag hos husläkaren. Blev tvungen att göra kissprov vilket var en upplevelse jag gärna glömmer. Jag skulle sätta min lilla kopp med avkomma i en liten lucka i ett skåp inne på toan sa läkaren. Det stod mitt namn OCH personnummer på koppen. Tänk om nån annan patient gick in på toan efter mig och såg den innan läkarna hann ta bort den.. Huww, obehagliga tanke. Jag kanske skulle ta o ringa mottagningen och kolla att de inte glömt den..

No comments: